Ik heb mijn gedeclareerde reistijd en/of reiskosten niet ontvangen. Hoe kan dat?

Als je geen onkostenvergoeding ontvangen hebt terwijl je wel een declaratieformulier hebt ingediend, dan zijn er verschillende mogelijkheden.

  1. Je bent heel snel geweest met het indienen en jouw (gewerkte uren en) declaratie horen bij de volgende betaalperiode. Je hoeft dan niets te doen want het komt vanzelf.
  2. Je hebt je declaratie erg laat ingediend en in de betaalperiode waarin je je declaratie hebt ingediend heb je niet gewerkt. Je hoeft niets te doen. Je declaratie wordt vanzelf uitbetaald de eerst volgende keer dat je werkt en de loonadministratie jouw gewerkte uren verwerkt.
  3. Er iets foutief of incompleet aan de declaratie die je ingeleverd hebt, waardoor wij deze niet hebben kunnen verwerken.  Als een declaratie van jou is afgekeurd, ontvang je daar bericht over van de administratie.
  4. Geen van bovenstaande situaties? Of twijfel je? Neem dan contact op met administratie@datacount.nl.